اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

از دلنوشته های پروفسور حسابی

داستان غم انگیز زندگی این نیست که انسانها فنا می شوند،
این است که آنان از دوست داشتن باز می مانند.
... همیشه هر چیزی را که دوست داریم به دست نمی آوریم،
پس بیاییم آنچه را که به دست می آوریم دوست بداریم.
انسان عاشق زیبایی نمی شود،
بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست!
انسان های بزرگ دو دل دارند؛
دلی که درد می کشد و پنهان است و دلی که می خندد و آشکار است.
همه دوست دارند که به بهشت بروند،
ولی کسی دوست ندارد که بمیرد ... !
عشق مانند نواختن پیانو است،
ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری. سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی.
دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد،
پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم.
اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است
محبتشان نسبت به یکدیگرنامحدود می شود.

http://s2.picofile.com/file/7210990856/986778946_42f4b375ef.jpg


نظرات 3 + ارسال نظر
مهاجر سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://mohajerane-asemani.blogsky.com

سلام
چه نوشته ی خوبی انتخاب کردی از خوندنش لذت بردم
وبلاگت هر روز دوست داشتنی تر میشه برام
من که مشتری ی همیشگیش شدم
اگه عمرم به دنیا قد بده هستم با وبلاگتون.

ممنون که تشویقم میکنید راستش خودم هم عاشق این متن هستم به هر حال خوشحالم که سر میزنید و مهمتر از اون نظر میدید

غریبه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://aslahossalehin.blogsky.com

سلام
انسان عاشق زیبایی نمی شود
بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست...
نوشته ی جالبی بود دلم گرفته بود دنبال کلام حکمتدار بودم در این وبلاگ پیدا کردم

سلام خوشحالم که از این نوشته خوشتون اومده

حسین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

سلام
نوشته خوبی بوودا
ولی حرفهای آدم های بزرگ یه جورایی احساس میکنم شعار گونه هست..... در مرحله عمل کردن آدم کم میاره
حالا این آدم بزرگ حسابی، حافظ، سعدی، و حتی شاید بعضی از پشوایان دینیمون هم می تونه باشه
نظر شخصیم بوود
موفق باشی رفیق

سلام ممنون از نظری که دادی من فکر میکنم ما اطلاعتمون راجع به این آدمها کمه وگرنه این آدمها از اون دسته از آدمهایی نیستن که همینطوری حرف بزنن من خودم ۱ آدم بزرگ رو دیدم که صحبتهاش به همراهه عملشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد