اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

گاهی باید رفت....

گاهی باید رفت...
گاهی باید چمدانی کوچک
به اندازه یک تکه از دلت
که هنوز در دستانت باقیست انتخاب کرد...
باید گذاشت و گذشت...
چشمها را بست و رفت...
دور شد از قضاوت های یکطرفه

 و قصه های تکراری این موجودات دوپای
مدعی احساس...
باید رفت به نقطه ای برای آرامش...

آرامشی هر چند کوتاه و موقتی

باید برای پیدا کردن چاهی عمیق برای دفن خاطرات ازاردهنده تلاش کرد...
باید رفت...!!!

 

پ.ن: بگذارید و بگذرید،ببینید و دل مبندید،چشم بیاندازید و دل مبازید،که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت.(امام علی ع )


الهی...

الهى! هم نشین از هم نشین رنگ مى گیرد،خوشا آن که با تو هم نشین است ؛ « صِبغَهَ اللهِ وَ مَن اَحسَنُ مِنَ اللهِ صِبغَه ».


الهى ، راز دل را نهفتن دشوار است و گفتن دشوارتر.

الهى ! از نماز و روزه ام توبه کردم به حق اهل نماز و روزه ات توبه این نااهل را بپذیر! 

الهی، ما همه بیچاره‌ایم و تنها تو چاره‌ای، و ما همه هیچ کاره‌ایم و تنها تو کاره‌ای.

الهی، از پای تا فرقم، در نور تو غرقم. «یا نورَ السموات و الأرض، أنعمتَ فَزِدْ»!

الهی، چگونه گویم نشناختمت که شناختمت، و چگونه گویم شناختمت که نشناختمت.

الهی، عقل گوید «الحَذر الحَذَر!» عشق گوید «العَجَل العَجَل!»؛ آن گوید دور باش، و این گوید زود باش!

الهی، داغ دل را نه زبان تواند تقریر کند و نه قلم یارد به تحریر رساند؛ الحمدلله که دلدار به ناگفته و نانوشته آگاه است.

الهی، چگونه دعوی بندگی کنم که پرندگان از من می‌رمند و ددان رامم نیستند.

گزیده ای ازالهی نامه علامه حسن زاده آملی



شب های عاشقی

ای سپهر کج مدار وکج منش
ابن ملجم را بگو زحمت مکش
من زشمشیرش ندارم واهمه
چوون دلم تنگست بهر فاطمه(س)
سیلی ان روزی که زهرا (س)خورده بود
در همان ساعت علی (ع)هم مرده بود




این عشق نامه ها که پر از اسم اعظم است

هریک نشانه ای است پِی جستجوی یار


*************

شبهای قدر امد وتقدیر وسرنوشت
سرخوش دلی که  بنامش خطی نوشت
سالی گذشت! مرکب عمرم کجارود؟
دوزخ مکان ومقصد من گشته یابهشت؟


پ.ن: دوستانم را مرور میکنم تا خاموشیم ، نشان فراموشیم نباشد ؛ لطف روزگار برایتان مقرر ، دلتان به نور خدا منور و مشام جانتان به شمیم لیالی مبارک قدر معطر، محتاج دعای فرجتان برای صاحب عزای این شبهای عزیز هستم

.