اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

یه تیکه زمین

بهشت از دست ادم رفت از اون روزی که گندم خورد
ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد
کسایی که تو این دنیا حساب مارو پیچیدن
یه روزی هرکسی باشن حساباشونو پس میدن
عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست
پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست
سر ازادگی مردن ته دلداگی میشه
یه وقتایی تمام دین همین ازادگی میشه
کنار سفره خالی یه دنیا اروز چیدن
بفهمن ادمی یک عمر بهت گندم نشون میدن
بزار بازی کنن بازم برامون با همین نقشه
خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه
کسایی که به هر راهی دارن روزیتو میگیرن
گمونم یادشون رفته همه یک روز میمیرن
جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم
همه یک روز میفهمن چجوری زندگی کردیم

خواننده :محمد اصفهانی

لینک دانلود

 پیامبر ص :هر کس از حرام دورى کند، خداوند به جاى آن عبادتى که او را شاد کند نصیبش مى‏گرداند .بحارالأنوار، ج 77، ص 121، ح 20

امام هادى ع : به راستى که حرام، افزایش نمی ‏یابد و اگر افزایش یابد، برکتى ندارد و اگر انفاق شود، پاداشى ندارد و اگر بماند، توشه‏اى به سوى آتش خواهد بود.


همیشه و هیچ وقت:

همیشه و هیچ وقت:
هیچ وقت این دو جمله رو نگو :
١) ازت متنفرم ٢) دیگه نمیخوام ببینمت

هیچ وقت با این دو نفر هم صحبت نشو :
١) از خود متشکر ٢) وراج

هیچ وقت دل این دو نفر رو نشکن :
١) پدر ٢) مادر

هیچ وقت این دو تا کلمه رو نگو:
١) نمیتونم ٢) بد شانسم

هیچ وقت این دو تا کارو نکن :
١) دروغ ٢) غیبت

هیچ وقت این دو تا جمله رو باور نکن :
١) آرامش در اعتیاد ٢) امنیت دور از خانه

همیشه این دو تا جمله رو به خاطر بسپار:
١) آرامش با یاد خدا ٢) دعای پدرو مادر

همیشه دوتا چیز و به یاد بیار:
١) دوستای گذشته رو٢) خاطرات خوبت رو

همیشه به این دو نفر گوش کن:
١) فرد با تجربه ٢) معلم خوب

همیشه به دو تا چیز دل ببند :
١) صداقت ٢) صمیمیت



دعای 7 صحیفه سجادیه

ای آنکه گرهِ کارهای فرو بسته به سر انگشت تو گشوده می‌شود، و ای آن که سختیِ دشواری‌ها با تو آسان می‌گردد، و ای آن که راه گریز به سوی رهایی و آسودگی را از تو باید خواست.
تویی آن که در کارهای مهم بخوانندش، و در ناگواری‌ها بدو پناه برند. هیچ بلایی از ما برنگردد مگر تو آن بلا را بگردانی، و هیچ اندوهی بر طرف نشود مگر تو آن را از دل برانی.
ای پروردگار من، اینک بلایی بر سرم فرود آمده که سنگینی‌اش مرا به زانو درآورده است، و به دردی گرفتار آمده‌ام که با آن مدارا نتوانم کرد.
این همه را تو به نیروی خویش بر من وارد آورده‌ای و به سوی من روان کرده‌ای.
آنچه تو بر من وارد آورده‌ای، هیچ کس باز نَبَرد، و آنچه تو به سوی من روان کرده‌ای، هیچ کس برنگرداند. دری را که تو بسته باشی. کَس نگشاید، و دری را که تو گشوده باشی، کَس نتواند بست. آن کار را که تو دشوار کنی، هیچ کس آسان نکند، و آن کس را که تو خوار گردانی، کسی مدد نرساند.
ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.


پ.ن :شهادت بزرگ مرد مناجات، سید سجده کننده آل طه، امام عابدان و عارفان، بر همه جوانان جوینده راه سبز وصال تسلیت باد!

پ.ن:سلام خدمت دوستان عزیز ، خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه برای رفع مشکلات و درد و غم ها بسیار مفید هست و نتایج بسیار عالی داره ، منکه تجربه کردم و خیلی گره گشا بود انشاالله شما هم از این دعا استفاده کنید وقتی نتیجه داد در حق من هم دعا کنید.


ادامه مطلب ...

هل من ناصر ینصرنی؟

هرکس هر مصیبتی داشته باشد از شیعیان ومسلمانان ومومنان حتی اشقیا اگرمصیبت امام حسین خوانده شود همه بخشیده میشوند.حضرت سیدالشهداء به مردم احتیاج نداشت ،اما اینکه می فرمود مرا یاری کنید ،یعنی مسلک مرایاری کنید مقصد مرا یاری کنید همکار وهمراه من باشید.وقتی نماز می خوانید یا کار خوبی انجام میدهید به انبیا واولیا کمک می کنید.در دستگاه امام حسین حتی ریا هم مدح شده است اگر مالت را جلوی مردم بدهی یا سینه بزنی خوب است.اگر کسی هم ته جهنم باشد با این امامانی که من می بینم آخر سر او را بیرون می آورند وکسی راآنجا باقی نمی گذارند.

ماه محرم یکی از ماههای تکامل است ومحبت وعزاداری برای امام حسین انسان را زود به مقصدمی رساند.همه اهل بیت کشتی نجات هستند ولی کشتی نجات امام حسین سریعتر است. امام حسین تجلی خداست درحدیثی است کسی که آن حضرت را با معرفت زیارت کند خداوند بنفسه به آن زائر مخلوط میشود. در دهه اول محرم تجلی امام حسین عالم را عوض می کند .اگر کسی در شب تاسوعا وعاشورا چشم باطنش بازباشد می بیند که هر مومن وکافری محزون است .تربت دفع بلا می کند وهمه طوفانها وزلزله ها با یک سر سوزن از آن آرام می شود مومن سرانجام تربت می شود اگر یک مومن در شهری بخوابد خداوند بلا را از آن شهر دور می کند. قرآن، زیارت عاشورا ومناجات شعبانیه ونماز شب را یک دفعه بخوان ولی خوب بخوان ،لازم نیست خیلی بخوانی. در کربلا هم قحط آب بود وهم قحط محبت. غم کربلا غمهای دیگر را از بین می برد. غم بدون امکان گریه سخت است واسمش حزن است وخزانه حزن وغم عاشورا دل حضرت زینب است. کربلا وعاشورا شرابی دارد که همه گناهان را آب می کند. هنگام عزاداری انسان در دلش باز می شود وامام حسین داخل می شوند. زیاد سجده کردن برتربت امام حسین اخلاق را عوض می کند.

حاج اسماعیل دولابی

 

او می دوید و من می دویدم
او سوی مقتل من سوی قاتل
او می نشست و من می نشستم
او روی سینه من در مقابل
او می کشید و من می کشیدم
او خنجر از کین من آه از دل
او می برید و من می بریدم
او از حسین سر من از حسین دل


پ.ن:سلام خدمت دوستان گرامی امیدوارم عزاداریهاتون مورد قبول حضرت حق باشه ، انشاالله با امام حسین و یاران باوفایش محشور شوید ، از همه دوستان عذر میخوام که به دلیل مشغله کاری زیاد تو این مدت نتونستم بهشون سر بزنم ولی دلم نیومد مطلب برای عاشورا نذارم امیدوارم با خوندن و عمل کردن به این مطلب هممون جزو یاران و پیروان واقعی حضرت امام حسین قرار بگیریم.