اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

این الرجبیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) نیز در بیان عظمت و اهمیت ماه رجب می‌فرمایند: خداوند متعال در آسمان هفتم فرشته‌ای به نام داعی قرار داده است هرگاه ماه رجب فرا رسد آن فرشته دعوت کننده هر شب تا به صبح گوید: خوشا به حال کسانی که به ذکر الهی مشغولند خوشا به حال کسانی که با میل و رغبت تمام رو به سوی درگاه خدا آرند و خداوند می‌فرماید: من همنشین کسی هستم که با من همنشین باشد و مطیع کسی هستم که فرمان مرا ببرد و آمرزنده‌ام کس را که از من طلب آمرزش کند این ماه رجب ماه من، بنده هم بنده من و رحمت هم از آن من است. هر کس مرا در این ماه بخواند پاسخ مثبت دهم و هر کس از من چیزی بخواهد به او عطا کنم و هر کس از من هدایت جوید هدایتش کنم و من این ماه را وسیله ارتباط بین خود و بندگانم قرار داده‌ام پس هر کس به آن چنگ زند به من می‌رسد

روز نیمه رجب

حضرت آدم از خداوند پرسید خدایا محبوب‌ترین روزها و گرامی‌ترین زمانها نزد تو کدام است. خداوند وحی فرمود: محبوب‌ترین روزها نزد من نیمه رجب است..

ای آدم من چنین تقدیر کردم که فرزندی از فرزندان تو را به پیامبری برانگیزم و روز نیمه رجب را به او و به امت ویژه سازم که در آن روز چیزی از من نخواهند جز اینکه بدانان ببخشم و عفو و گذشت نخواهند جز اینکه از گناهانشان درگذرم ای آدم آنکه نیمه رجب را روزه دارد ذکر گوید، خضوع و خشوع کند و از صدقه دهد، نفس خویش را پاس دارد پاداشی جز بهشت نخواهد داشت ای آدم به فرزندانت گوشزد کن که در ماه رجب نفس خویش را پاس دارند و از کج راهی بپرهیزند که گناه در این ماه بس بزرگ است

پ.ن: 1.زینب کبری(س) به دنیا آمده بود تا صبر و شکیبایی را از حضور خویش شرمسار کند.وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد

2. درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود ، یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز


نظرات 9 + ارسال نظر
فرزند خاک چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://farzandekhak.blogfa.com

سلام ابجی....
ممنونم....
تسلیت میگم این غم را.....
دعایم کن

مهاجر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://MOHAJERANE-ASEMANI.BLOGSKY.COM

سلام
با تسلیت سالروز وفات زینب کبری (س)خدمت شما و شیعیان و به خصوص ساحت مقدس ابالاصالح(عج)
التماس دعا دارم
ضمنا به روزم

دوقلوها چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلام بر بانو ی عاشورایی‏!بانوی عشق‏!‏
با مطلب جدید به روزیم‏!نظریادتون نره

مهتاب چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.mana73.blogfa.com

سلام دوست گلم!
دلم واست تنگ شده بود!
من دوباره برگشتم خوشحال میشم بهم سر بزنی!

یکی از ما دوتا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

برای تــــــو ...
برای چشمهایتــــــــ ...
برای مـــن ...
برای دردهایمــــ ...
برای مــــا ...
برای این همه تنهـــــــایی ...
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند...

رهرو عشق پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://wwww.rahroeeshgh.blogsky.com

وب لاگ قشنگی دارید

maryam شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.hejab-eshg-ast.blogfa.com

سلام _____$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
من آپمممممممم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________ $$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._

با 2 پست منتظر حضور گرمت هستم

سیدعباس شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://elm.persianblog.ir

سلام خواهر
ممنونم که بهم سر زدی
وبلاگ شما هم مثل همیشه زیبا و پرمحتوا است
موفق باشید

عارفه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.a-moradi68.mihanblog.com

بیشمارند آنهایی که نامشان آدم است
ادعایشان آدمیت
کلامشان انسانیت
رفتارشان صمیمیت...
... حال.....
... ... من دنبال یکی میگردم که
نه آدم باشد... ...
نه انسان...
نه دوست و رفیق صمیمی
تنها صاف باشد و صادق
پشت سایه اش خنجری نباشد برای دریدن...
هیچ نگوید...
فقط همان باشد که سایه اش میگوید
صاف و یکرنگ

عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد