اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

نیایشی از امام رضا

پروردگارا ! در پیشگاه تو ایستاده و دست‏هایم را به سوى تو بلند نموده‏ام؛ با آگاهیم به اینکه در بندگیت اهمال نموده و در بسیارى از طاعت‏هایت تقصیر دارم و اگر راه حیا را مى‏پیمودم، از خواستن و دعا نمودن مى‏ترسیدم؛

ولى پروردگارا! آنگاه که شنیدم گناهکاران را به درگاهت فرا خوانده و آنان را به بخشش نیکو و ثواب وعده مى‏دهى، براى امتثال ندایت آمده و به عواطف مهربان‏ترین مهربانان پناهنده گردیم.

واى بر من اگر رحمت گسترده‏ات مرا فرا نگیرد، اگر مرا از درگاهت طرد کنى، بعد از

درگاهت به درگاه چه کسى مراجعه کنم ؟؟

و اگر براى دعایم درهاى قبول را گشوده، و مرا به رساندن به آرزوهایم شادمان گردانى، همچون مالکى مى ‏باشى که لطف و بخششى را آغاز نموده و دوست دارد، آن را به انجام رساند و مولایى که لغزش بنده‏اش را نادیده انگاشته و به او رحم نموده است.

پروردگارا! خواسته‏ام در این جایگاه، یعنى جایگاه بنده فقیر ناامید، آن است که گناهانِ گذشته ‏ام را آمرزیده و در باقیمانده عمرم مرا از گناه بازدارى


(شهادت مظلومانه هشتمین امام معصوم را به تمام دوستان گرامی تسلیت عرض میکنم امیدوارم دستان پاک این حضرت مشکل گشای تمام گرفتاریهایمان باشد)


http://s2.picofile.com/file/7262104080/e_r3_b.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
Sina سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

در پس این شب های سرد و تاریک به تو می اندیشم ای خدای مهربون و صبورم...
تو که آرام به اعمال بندگانت مینگری...
اگر از بندگانت گناهی سرزند آهی می کشی و با خود می گویی این همان کسی بود که فرشتگانم در برابرش زانو زدند و سر تعظیم فرود آوردند...

***********************************
در این شب غمگین، من رو هم با اون دل صافت دعا کن ...

***********************************

سلام خیلی نیایشی زیبایی بود انشاالله امام رضا برای همه ما دعا کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام
انتخاب جالب و خوبی بود.
تسلیت

سلام من هم به شما تسلیت میگم

Mary سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.mary66.blogsky.com

من در رقابت با هیچکس جز خودم نمیباشم

هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام …

"بیل گیتس"

*************************

سلام گلم
آپـــــــــــــــــــــــم
یه خواهش هم ازت دارم: لطفا به وبلاگم در مسابقه وبلاگ برتر رای بده ...
در قسمت بالای وبلاگم قرار داره...
ممنونم

سلام ممنون بابت نظر قشنگت حتما میام نظر میدم

شادی مسیرسرنوشت چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.1kahkeshan.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری من بهت رای دادم تو هم بیا بهم رای بده اگه هرروز بیای و رای بدی منم هر روز میام بهت رای میدم فقط خواهشا درست رای بدی که رایت ثبت بشه

سلام ممنون از لطفت حتما رای میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد