اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

گزیده ای از احادیث قدسی(1)

بانگ رحیل


ای فرزند آدم !

- « توشه » را افزون کن ، که « راه » {آخرت و رسیدن به سعادت } ، دور است ، دور !

- و « کشتی» را تعمیر کن ، که « دریا » عمیق است ، عمیق !

- و « بار » { های بیهوده را } فرو گذار

- و خود را سبکبار کن که «صراط » ، باریک و دقیق است ، دقیق !

- و « عمل » خود را پیراسته  کن ، که « حسابرس» بینا است ، بینا !

- و خفتن خویش را به تاخیر انداز و آنرا برای درون قبر بگذار !

- و فخر کردنت را برای هنگامه برپایی « میزان » { در قیامت } بگذار .

- و خواهش های دلت را برای بهشت واگذار .

- و آسودگی ات را برای جهان آخرت بگذار .

- و لذت جویی ات را برای { زیستن در کنار } پاکان بهشتی وا گذار .

- و برای من باش تا من – نیز – برای تو باشم .

- و با سبک شمردن دنیا ، به من نزدیک شو و تقرب بجوی .

- و با دشمن داشتن بدکاران و – نیز – دوستی با نیکان ، خویشتن را از آتش ، دور بدار .

- پس { بدان که } خداوند ، پاداش نیکو کاران را تباه نمی کند .


http://s2.picofile.com/file/7212647632/352274_LUdi4Aeg.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
عطیه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام عزیزم این جور مطالب رو خیلی دوست دارم هم بانگ رحیلت قشنگ بود هم شعری زیبات رو خیلی دوست داشتم خیلی

حسین چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

سلام
جالب بوود رفیق
فقط منایع اینجور احادیث قدسی کجاست؟
این همیشه برام سوال بوده
.
.
.
راستی لینکت کردم شما هم دوس داشتی لینک کن

سلام ممنون که لینک کردی انشالله که جواب سوالتون هم گرفتید بازم اگر نتونستم راهنماییتون کنم شرمندم

مهاجر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://mohajerane-asemani.blogsky.com

سلام
باز هم با خواندن مطالبتان گلچینی آموزنده و پربار به اندوخته هایم اضافه شد امیدوارم آویزه ی گوشم شوند و مهمتر آنکه اعمالم با چنین رهنمود هایی منطبق گردند.
ممنونم

سلام ممنون از لطفتون امیدوارم بتونم کمی از حقی را که خدا و ائمه بر گردن من دارند ادا کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد