اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

خدا را بخوان تا خدا تو را از خواندنی ها قرار دهد..

سخنان ارزشمند

۱.دعا میکنم سوی خداوند ، چیزی که خدا را از شما میگیرد، از شما بگیرد.

۲.اگر دوست دارید خدا شما را ببخشد و به آرزوهایتان برسید بسیار بگریید و کمتر بخندید (ولیضحکوا قلیلا" و یبکوا کثیرا").

۳.آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند / آیا بود که گوشه ی چشمی به ما کنند دردم نهفته به ز طبیبان مدعی / باشد که از خزانه ی غیبش دوا کنند ...

۴.یوسف زیباست اما یوسف آفرین از او زیباتر است یوسف آفرین زیباست و زیبایی را دوست دارد؛ تو هم زیبایی را دوست داشته باش اما نه تا آن حدی که دامنت را به گناه آلوده کنی؛ یوسف زیبا بود و زلیخا او را دوست داشت اما بخاطر زیبایی یوسف خواست دامنش را به گناه آلوده کند ولی یوسف از مهلکه گریخت و رستگار2عالم گشت.

۵.خدایا ما را به راه راست هدایت فرما اگر نشد راه کج را به سمت ما کج فرما.


http://s2.picofile.com/file/7182106769/0120.jpg


نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین (یک لحظه آرامش) چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ http://1aramesh.mihanblog.com

سلام گل خوشبوی من امروز اومدم وبلاگت همین طور شروع کردم به صفحه زدن .......... صفحه زدم صفحه زدم صفحه زدم تا رسیدم به آخرین صفحه وبلاگت

خیلی کنجکاو بودم ببینم اولین پست این وبلاگ قشنگ چی بوده که رسیدم به سخنان ارزشمند و بخصوص این دعای خیلی زیبایت .......... خدایا ما را به راه راست هدایت فرما اگر نشد راه کج را به سمت ما کج فرما.

****** و من از اعماق وجودم آمینی سراسر از تمنا به درگاه خالق مهربانم گفتم ******

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد